A jó landing page optimalizálás az online marketing \”Szent Grálja\”. Mindenki azt szeretné, ha a hirdetései konvertálnának, vagyis a landing page teljesítménye a lehető legjobb lehessen. Ehhez adunk most pár optimalizálás irányelvet. vagy betartod, vagy nem, nem kötelező, de működik.
1 – A célcsoport fejével gondolkozz! nem letolni kell valamit a torkukon, hanem értékes információt, segítséget adni.
2 – Ha konkrét eladás a cél – van ilyen is – akkor a probléma megoldását tedd előre.
3 – Adj egy jó címsort. A címben legyen szám, kulcsszó és célcsoport neve, vagy problémája. Lényeg, hogy azonnal megszólítsa.
4 – Ne akarj azonnal eladni. Képzeld el, ez olyan, mintha az első randin már megkérnéd a kezét, és szegény lány csak néz ki a fejéból, mire te azt ecseteled, hogy fog állni rajta a fátyol és hány gyereket akarsz. Nem csoda, hogy menekülőre fogja. Hát a látogató is pont ilyen.
5 – A most vedd meg típusú üzenetre a látogatók mindössze 5%-a áll készen. ha azonban csak egy kis dolgot kérsz, mondjuk a kapcsolatot, email címet, azzal egy lépéssel beljebb lehetsz. ha kell egy jó landing oldal, akkor segítünk marketinges szemmel összerakni!
Landing page készítés 5 fő irányelve KKV cégeknek
2020. október 27. kedd
internet