Marketing szövegírás árak: mi olcsó, mi drága, mi éri meg?

A marketing szövegírás árak rendkívül nagy szórást mutatnak a piacon, épp ezért nehéz pontosan eligazodni közöttük. vannak akik leütésszámra adnak árat, vannak, akik szavakra, sorokra, A/4 oldalra, vagy óradíjas árképzés is előfordul.
Az ár persze sok esetben összefüggésben van a minőséggel is. A szövegíró szakma olyan, hogy sokak szerint nem kell hozzá érteni, hiszen írni, gépelni mindenki tud. ma pincérnő volt, vagy könyvtáros, holnap már feketeöves marketing szövegíróként hirdeti magát.
A copywriter szakmának is megvannak a maga fokozatai és nyilván árai is. Egy kezdő boldog, ha egyáltalán kap valamit az írásaiért, de egy profi már alaposabb kidolgozott szakmai fogásaival, kreativitással többet kér.
A szövegírás ára akkor drága, ha nem hoz bevételt – pusztán kidobott pénz, ha megrendeli valaki a gyér szöveget, felteszi a weboldalára, majd nem ad el vele.
A marketing szövegírás filléres tétel akkor, ha mondjuk egy százezer forintért megírt hirdetés ötvenmilliós bevételt generál. Szóval, az arányokon múlik minden. Ha jó szöveg kell, keress!